FAQ

Nejčastější dotazy související s pobytem na rekreačním zařízení Radost.

Je možné na Radosti parkovat?

Ano, v areálu je parkoviště pro návštěvníky. Výjimkou jsou autobusy, které parkuji mimo areál.

Jsou na chatkách deky a polštáře?

Součástí standardního vybavení chatičky jsou peřiny i polštáře včetně povlečení. V případě, že jste zimomřiví, doporučujeme spacáky či deky sebou.

Je možné si sebou přivést psa?

Ano, hosté si běžně sebou berou domácí mazlíčky. Cena je 50Kč/den.

Dá se u vás něco koupit?

V areálu se nachází obchůdek, který nabízí nealko nápoje, zmrzliny, pohlednice a různé pochutiny. 

Je v areálu Wi-Fi?

Ano, část areálu je pokrytá bezplatným připojení k Wi-Fi. Své e-maily si můžete vyřizovat např. v jídelně nebo před salaší. Přístupové kódy jsou uvedeny na nástěnkách v areálu.

Jsou na apartmánech ručníky?

K žádnému pokoji neposkytujeme ručníky ani osušky. Nejsme hotelové zařízení ani penzion, proto je nutné si dovést vlastní osušky. 

Můžu si u vás vařit vlastní jídlo?

Bohužel ne, areál nemá žádnou samostatnou kuchyňku, která by mohla sloužit k tomuto účelu. Platí zákaz soukromého vaření v celém areálu z hygienických a požárních důvodů.

Nemůžu vás najít na mapě?

S tímto se setkáváme často. Označení obce je DOL zatímco v mapách jsme uváděni jako DŮL. Pokud nás hledáte přes navigaci, musíte zadat SEDLICE - DŮL. To samé platí i pro IDOS.