FAQ
Nejčastější dotazy související s pobytem na rekreačním zařízení Radost.
Je možné na Radosti parkovat?
Ano, v areálu je parkoviště pro návštěvníky. Výjimkou jsou autobusy, které parkuji mimo areál.
Jsou na chatkách deky a polštáře?
Součástí standardního vybavení chatičky jsou peřiny i polštáře včetně povlečení. V případě, že jste zimomřiví, doporučujeme spacáky či deky sebou.
Je možné si sebou přivést psa?
Ano, hosté si běžně sebou berou domácí mazlíčky. Cena je 50Kč/den.
Dá se u vás něco koupit?
V areálu se nachází obchůdek, který nabízí nealko nápoje, zmrzliny, pohlednice a různé pochutiny.Je v areálu Wi-Fi?
Ano, část areálu je pokrytá bezplatným připojení k Wi-Fi. Své e-maily si můžete vyřizovat např. v jídelně nebo před salaší. Přístupové kódy jsou uvedeny na nástěnkách v areálu.
Jsou na apartmánech ručníky?
K žádnému pokoji neposkytujeme ručníky ani osušky. Nejsme hotelové zařízení ani penzion, proto je nutné si dovést vlastní osušky.
Můžu si u vás vařit vlastní jídlo?
Bohužel ne, areál nemá žádnou samostatnou kuchyňku, která by mohla sloužit k tomuto účelu. Platí zákaz soukromého vaření v celém areálu z hygienických a požárních důvodů.
Nemůžu vás najít na mapě?
S tímto se setkáváme často. Označení obce je DOL zatímco v mapách jsme uváděni jako DŮL. Pokud nás hledáte přes navigaci, musíte zadat SEDLICE - DŮL. To samé platí i pro IDOS.